Automatizovanie spracovania prijatých objednávok a vystavených faktúr – Ako to funguje?

Na naše ERP software-i Helios a ABRA Flexi vieme napojiť prostredníctvom pluginov a klientských či vlastných API napojení všetky dostupné e-commerce platformy (Shoptet, Prestashop, Shopify, Shopsys, UpGates, Woocommecre, Magento ale i custom e-commerce riešenia a pod.) ale rovnako aj marketplace ako Amazon, Allegro, E-mag a mnoho iných.

Vďaka skúsenosti s množstvom platforiem a marketplaceov vieme v reálnom čase posielať informácie o objednávkach, vystavených faktúrach, výdajkách zo skladu a automatizovať proces zmeny statusu objednávok, odosielania faktúr e-mailom, následným generovaním výdajok zo skladu a automatickým účtovaním týchto transakcií na základe preddefinovaných typov dokladov a typov transakcií.

Z tohto dôvodu pre nás nie je prekážkou v dosahovaní vysokej efektivity, či sa jedná o stovky, tisíce, desaťtisíce či státisíce vystavených faktúr mesačne.


Juraj Tobák

digitalizácia, účtovníctvo v ABRA Flexi a poradenstvo

juraj.tobak@tpa-group.sk

Mária Janušková

dane a mzdy

maria.januskova@tpa-group.sk

Ivan Paule

poradenstvo pri transakciách a audit

ivan.paule@tpa-group.sk

Peter Ďanovský

digitalizácia, účtovníctvo v Helios Inuvio a poradenstvo

peter.danovsky@tpa-group.sk

Juraj Tobák

digitalizácia, účtovníctvo v ABRA Flexi a poradenstvo

juraj.tobak@tpa-group.sk

Mária Janušková

dane a mzdy

maria.januskova@tpa-group.sk

Ivan Paule

poradenstvo pri transakciách a audit

ivan.paule@tpa-group.sk

Peter Ďanovský

digitalizácia, účtovníctvo v Helios Inuvio a poradenstvo

peter.danovsky@tpa-group.sk